Followers

Tuesday, March 1, 2011

sorrow.AZRUL NIZAM

a past month very tough to me.

masuk teater untk kolej
tp sbagai ahli publisiti.
nice job actually.
my bos want me to c8 poster for that theater..
so i try to produce poster for our teater
we work as a team..!!~
yeah.. nice to work with so many pro.
many idea they give.
nice work fellow..

but i still new in this thing.
so LaM3... i dont noe actually wut to do.
i dont have any leadership
wut i now just follow the leader.
hurmm..

but this year we dont have any luck.
takpe.at least we tried our best..!!~
banyak pencalonan tapi x menang apa2 kecuali
pelakon harapan wanita..
1 award only.
at least ada jugak sangkut dari tiada.

then the best part

mungkin ALLAH telah tunjukkan aq kenapa aq tidak harus memilih dia
Yang Maha Agung telah memberi petunjuk yang begitu besar
terima kasih..
jadi aq perlu mengambil keputusan untk mendiamkan diri sahaja dengan apa yg terjadi
tak kisah nak kate aper.
yg pnting aq tahu apa yg aq lakukan.

untuk aku kebahagian orang lain lagi penting dari kebahagian aku.
kebahagian aku?? tak mengapa, kerana aku akan membiasakan diri dengan suasana sekarang.
aku juga suka melihat orang sekeliling aku gembira. biar lah aku berkorban. aku tak kisah.
aku gembira ke tak. takda beza pon.

GEMBIRA?? BAHAGIA?? masih ada kah? ....

3 comments:

SiTi HaJaR said...

mana boleh tak da beza.... banyak beza kot.... banyak3....

TuN-eJaM said...

cnth nya?

SiTi HaJaR said...

contoh?? ermm... tuhan maha adil.. semua orang akan dapat rasai nikmat dia sama rata... mungkin bukan hari tapi mungkin esok.. dia pon ada hak untuk happy.. tak da sapa yang mintak dia berkorban untuk orang laen.. napa nak buat macam tu??? benda tu kan boleh sama2 berkongsi...
ok ??? =.=