Followers

Friday, February 18, 2011

100th post


SaLaM

ini merupakan post yang ke-100
setelah mengolah blog yang lama.
diperbaharui setelah ada masalah yang timbul
maafkan kesalahan yang pernah aku lakukan.
tidak terdetik untuk melakukannya
tapi tetap aku lakukan.

..............................................................................................................................

sebenarnya
minggu ini dan seterusnya merupakan hari yang
agak mencabar kerana pelbagai cabaran
bakal ditempuhi dan ada yang telah ditempuh
banyak nasihat aku dapat.
terima kasih.

dan banyak juga benda-benda yang tak sepatutnya aku dapat.
terima kasih juga.

untuk post yang ke-100 ini
meh aku cerita serba sedikit biodata aku.
LOLx

nama : AZRUL NIZAM
umur : 20 TAHUN
tempat masa lahir : RAUB
tarikh masa lahir : ##/##/##
rumah keluarga : ARAU
kedudukan sekarang : SERDANG
status : SINGLE
pekerjaan : FULL-TIME STUDENT
tempat belajar : UNIVERSITI PUTRA MALAYSIA
tempoh belajar : JULAI 2010 - 2014
kos : BACELOR SAINS KOMPUTER - MAJOR SISTEM KOMPUTER
kolej kediaman : KOLEJ KELIMA

cukup la tu untuk biodata ringkas

just untk this 100th post jer..

oki.

sekian,terima kasih.

p/s: terima kasih kerana membuat aku menyakiti kamu.

No comments: